Online platform

Met nieuwe functionaliteiten

Zoals reeds eerder aangekondigd hebben we in januari van dit jaar ons nieuwe digitale platform gelanceerd. Op dit platform vindt u informatie over Layher Benelux, kunt u als Layher klant eenvoudig uw bestelling plaatsen of documentatie inzien. Dit was echter een eerste stap. 

Met trots kondigen wij aan dat er in mei een tweede versie is gelanceerd. In deze versie hebben we de “Mijn omgeving” uitgebreid met een aantal handige functionaliteiten. Zo kunt u bijvoorbeeld voor uw collega’s of medewerkers zelf meerdere subaccounts aanmaken, en per subaccount aangeven welke verantwoordelijkheden en rechten dit account mag hebben. 

 

 


Er is een voorraadindicatie in de shop toegevoegd, waardoor u direct kunt zien of het gewenste product beschikbaar is op onze locatie. U kunt meerdere winkelwagens (projecten) aanmaken, opslaan, naar uzelf mailen en later pas definitief maken. Iedere gebruiker heeft de mogelijkheid om in de shop een eigen favorietenlijst te maken. Dit kan erg handig zijn als u bepaalde producten met regelmaat bestelt. 


Ook aan uw administratie hebben wij gedacht. Zo kunt u voortaan uw lopende huurcontracten raadplegen, openstaande facturen inzien of facturen herprinten.


Uiteraard blijven we dit platform verder ontwikkelen met als doel een meerwaarde te zijn voor onze klanten. 

 

Nieuwsgierig geworden? Vraag hier uw persoonlijke inlog aan en ervaar het zelf. 
X
Cookies helpen ons om uw website-ervaring te verbeteren.
Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Akkoord